[Talk-cz] Oploceni dalnic

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Středa Říjen 10 12:36:11 UTC 2018

Dne 9.10.2018 v 22:04 Jan Sten Adámek napsal(a):
> To PDF uvádí jen to, že to bude trvat déle, ne že by to mělo něco stát. Jestli uvedli, že to bude něco stát, tak k tomu
> musí být jiné zdůvodnění.

Presne, tohle je odklad, ze jim to zduvodneni bude trvat dele, protoze je toho vice, ale uz ted to bude vice jak ctvrt mega.
Ja jsem jim napsal, ze to nemusi dodelavat, takze to finalni zduvodneni mit nebudu. Ale dost dobre si dokazu predstavit
co by tam bylo. Pokud obihali vsechna oddeleni vcetne pravnickeho...
Kdyby se jim do toho chtelo, tak poslou projekt a CD od geometru a reknou si o par stovek.

Mirek Suchy