[Talk-cz] Oploceni dalnic

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Středa Říjen 10 13:52:02 UTC 2018

Datově ani moc ne. Jen by někdo musel vzít každou jednotlivou stavbu a z ní
vybrat jen ty hladiny, co se týkají oplocení. Ty pak dát do souborů třeba
dle jednotlivých dálnic.
Otázkou ovšem je, zda mají vše digitálně - tohle je z roku 2006.

Třeba na Temelíně mají dokumentaci některých částí pouze papírově a
naskenovaný tiff, digitálně mají až novější věci.
Takže třeba za posledních 15 let by to ŘSD mohlo mít digitálně, co je
starší 20 let asi budou mít jen papírově a nebo od oka.
JAnD