[Talk-cz] Oploceni dalnic

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Čtvrtek Říjen 11 08:50:41 UTC 2018

čt 11. 10. 2018 v 10:37 odesílatel Ha Noj <ehanoj na gmail.com> napsal:

> Já mám zkušenost, že je třeba přesně vědět co úřad má a pak si to vyžádat
> a není problém. Jak je to moc specifický dotaz (branky... ) a výstup (GPX v
> dopravě nikdo nepoužívá) tak to ten člověk na úřadě nepochopí a odmítne. A
> nevede se disputace "hele a nechceš radši tohle...".

Pravdou je, že když po mně někdo chce třeba osu komunikace, nemám problém
mu jí dát v JTSK. Pokud by to chtěl v zeměpisných souřadnicích, GPX nebo
SHP, už s tím mám problém a odmítnu mu to dát v nestandardním formátu
(jednoduše proto, že to neumím)
A na úřadě obvykle ženská u počítače umí z programu udělat jeden nebo dva
druhy výstupu a zbytek, byť to třeba program umí, nedává, protože to neumí
ona.

Takže ano, pokud by se požádalo o data ve formátu, který oni mají a umí,
pravděpodobně bys docílil lepších výsledků.
Obdobně by nebylo na škodu žádat po částech, třeba podle krajů, protože v
každém kraji to spravuje jiná pobočka

---
Ing. Jan Dudík
projekce dopravních staveb