[Talk-cz] Poštovní schránky - aktualizace doby výběru

Majka majka.zem+talk na gmail.com
Sobota Říjen 13 20:10:29 UTC 2018

13. října 2018 19:26:12 SELČ, mahdi1234 <mahdi1234 na centrum.cz> napsal:
>Mi pride, ze preznaceni schranky na 60010:000 je priprava na
>odstraneni,...

V podstatě ano. Není to oficiální číslo, ale mnou vytvořený "odpadkový koš" na schránky, které prokazatelně existovaly na tomto depu, ale v těch datech po přeházení čísel schránek na brněnských depech zůstaly neidentifikované. Takže pokud je pošta neměla souřadnicemi hodně mimo, nebo je v mezičase o větší kus nepřesunula (i to jsme našli), jedná se opravdu o zrušené schránky.

Nebýt toho přečíslování, byla bych odvážnější je tak označit rovnou. Těch prokazatelně zrušených schránek je v datech hodně, většina z úplného začátku téhle akce. Takže z přehledu vypadávaly, byly bez ref a operátora. Vím to proto, že dost jich bylo mnou zadaných, a ty jsem už vyházela.

A ještě něco: hlásím, že jsem začala debatu okolo toho importu na příslušných místech. Zatím by mělo jít hlavně o update doby výběru (všechna depa) + označení schránek, kde je podezření na jejich zrušení (jen ta depa, kde má pošta souřadnice u všech schránek).

Majka