[Talk-cz] Prihlaseni do fody

r00t r00t at r00t.cz
Sun Oct 14 00:45:53 UTC 2018

Ahoj,

Chtel jsem pridat par fotek a nejak se mi nedari prihlasit tak aby me to pustilo
k uploadu na openstreetmap.cz. Chvili to fungovalo, ale potom uz nic nepomaha,
ani se odhlasit a znovu prihlasit.

- nacetl jsem openstreetmap.cz a tam dal nahrat obrazek, to me odkazalo na fody
- na fody jsem se prihlasil OK
- opet jsem na openstreetmap.cz dal nahrat obrazek a zobrazil se mi nahravaci
  dialog (vsechno tedy OK)
- zavrel jsem prohlizec (fotky jsem chtel nahrat o neco pozdeji, chtel jsem
  jenom zjistit jestli nahravani funguje jak ma...).
Pozdeji:
- Prohlizec mam nastaveny aby smazal cookies takze po opetovnem nacteni jsem byl
  na fody odhlaseny a openstreetmap.cz me presmerovalo na fody abych se prihlasil.
- na fody jsem se prihlasil OK
- ale na openstreetmap.cz stale jenom vidim hlasku ze nejsem prihlaseny ve fody
- pritom na strance fody vidim ze jsem prihlaseny

Asi za to muze to smazani cookies, jako kdyby jejich smazani bez odhlaseni neco
rozbilo... a odhlaseni/prihlaseni to uz nespravi.

r00t