[Talk-cz] Prihlaseni do fody

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Středa Říjen 17 08:15:31 UTC 2018

Tak jsem zkousel patrat na serveru ale nic moc vic, nez co jsi popsal
jsem nenasel. Podle logu pouzivas Firefox 52.9 na Windows XP je to
pravda? Tam bych pak mozna videl nejaky potencionalni problem jak se
ukoncuje podpora XPcek apod, ale moc vic mne ted nenapada. Mohl by jsi
zkusit situaci nasimulovat v jinem profilu stejneho prohlizece
pripadne v jinem prohlizeci na stejnem/jinem pocitaci?

Zkousel jsem to na Linuxu s Firefoxem a Seamonkey podle tveho popisu s
rusenim cookie pri skonceni ale fungovalo to OK.

(web konzole ve firefoxu - Ctrl-Shift-K - nevypisuje nic?)

Pripadne to zkusit nejak vic poladit po telefonu, nebo jabberu.

Mej se.