[Talk-cz] všechny čtyři barvy TZ na jedné cestě

majka majka.zem+talk na gmail.com
Čtvrtek Říjen 25 12:18:02 UTC 2018

A teoreticky i Plzeň Košutka, jen se tam naučná stezka nerendruje zeleně.
Alespoň podle KČT
<http://trasy.kct.cz/#/?q=plze%C5%88&t=PS340,,;PS004,201,1;PS001,201,-1>.
Na Krkavci jsou taky všechny 4 barvy, ale cesty se nepřekrývají, jen
potkávají.