[Talk-cz] Nahrávani fotek do Fody přes osmap.cz

Tom Ka tomas.kasparek at gmail.com
Fri Oct 26 06:41:58 UTC 2018

Ahoj, v rámci rozdělení Fody tagů pro cyklistiku pro 'tereni' a 'silnicni'
cyklistiku (viz diskuze dříve) jsem upravil i rozhraní pro nahrávání fotek
do Fody na osmap.cz. Kromě přidaného tagu 'silnicni' pro varianty
rozcestníku jsem doplnil i dvě často používané varianty fotek do možností
'Objekt na fotografii'  - nově je tak jednodušší nahrávat přehledové fotky
a body záchrany.

Zároveň tímto prosím při nahrávání cyklistických fotek rozlišovat oba typy
značení - ukázky viz.
https://openstreetmap.cz/git/tom.k/Fody/wiki/PhotosExamples

Konec hlášení :-)