[Talk-cz] WeeklyOSM CZ 421

Mirek Dlask dlask.m na gmail.com
Pondělí Září 3 06:22:19 UTC 2018

Ahoj
V menu Mapové podklady -> Nastavení mapových podkladů  - klikni vpravo
skoro dole na +TMS
zadej
2. URL https://osm.fit.vutbr.cz/strava/all/{zoom}/{x}/{y}.png
<https://osm.fit.vutbr.cz/strava/all/%7Bz%7D/%7Bx%7D/%7By%7D.png>
3.  přiblížení 16
5. vrstvu pojmenuj

Pokud provozuješ neaktuální verzi JOSM bude asi v URL místo {zoom} {z}
https://osm.fit.vutbr.cz/strava/all/{z}/{x}/{y}.png