[Talk-cz] WeeklyOSM CZ 421

Jan Macura macurajan na gmail.com
Středa Září 5 10:27:56 UTC 2018

Ahoj,

On Thu, 30 Aug 2018 at 10:36, Tom Ka <tomas.kasparek na gmail.com> wrote:

> Teoreticky (dle licence) je mozne pouzivat asi jakoukoliv variantu,
> ale je to velke a taha se to dlouho, takze klidne udelam vic variant
> ale cim vic jich bude, tim min casto to pak pujde napr. aktualizovat,
> navic je otazka co dava realne smysl - tj. kdy je potreba jen jednu
> aktivitu. Jen doplnim, ze nejde treba run+ride, bud vse nebo
> jednotlive.
>
> Necham uz dotahnout to stavajici (red a both coz je asi synonymum pro
> all) a mezitim se skusme na necem shodnout.

Důvod, proč jsem to nadnesl, je v ten, že ve vrstvě "run" (a tím pádem i
"all") mohou svítit výrazně linie, které jsou jen sezónními pěšinami po
polích, průseky lesem nebo podobně. "Ride" vrstva v tomhle přináší větší
jistotu.
Ale asi není nutnost kvůli tomu pravidelně přetahovat takový kvanta dat.
Stačí používat (všechny) podklady s rozumem, ověřovat stav a existenci
objektů aspoň ze 2 zdrojů a mapa bude perfektní ;-)

Čistě pro zajímavost: např. zde
https://www.strava.com/heatmap#14.45/12.57349/49.96675/hot/run porovnej
"run" a "ride". Trochu rozdíl. Čím to? Na jaře tam byly závody v
orientačním běhu a do Stravy se víc promítla ta stovka lidí, co nahrála
svůj GPS záznam, a jejich postupy ze startu/do cíle, než nějaký zbloudilý
jednotlivec, co tam někdy běžel po asfaltce.

H.