[Talk-cz] Zápis z pražské hospody (mapování, POI, turistika, spolek, mapping párty)

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Září 7 17:27:07 UTC 2018

Ahoj,
pokusím se sepsat témata, která se probírala na pražském pivu.

* Hned na začátku jsme se s Mikolášem shodli, že poslední dobou máme na
mapování méně času, než bychom si přáli.
Milan a Gorn toho stíhají více.

* Gorn se ptal, jak značit plácky u cesty, které sice nejsou oficiální
parkoviště, ale místní tam evidentně parkují.

* Gorn by rád zorganizoval pražský maphatlon zaměřený na mapování POI ve
vedlejších uličkách. Probíralo se,
zda je lepší všední den, nebo víkend a kolik lidí by se teoreticky mohlo
zúčastnit.

* Probírali jsme i spolek, důvody pro jeho založení, co se založením
změní a jak by se to dalo dále využít.

* Tlumočil jsem Tomovu prosbu o otestování tehdy ještě PhotoDB2. Gorn na
oplátku ukázal nový výstup svého
nástroje na kontrolu kvality turistických tras a poprosil nás o (zatím)
neveřejný test.

Snad jsem nic podstatného nezapomněl.

Marián