[Talk-cz] Fody na www.openstreetmap.cz

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Středa Září 12 06:11:20 UTC 2018

Dne 11. září 2018 18:34 majka <majka.zem+talk na gmail.com> napsal(a):
> Ale teď dotaz: Jak chceš obecně zacházet s fotkami, které jsou označené jako
> rozmazané? Nechtělo by je to "zakázat" automaticky? Tedy aby se nebraly jako
> správné a rozcestník pak jako bezchybný, pokud se jedná o jedinou fotku,
> kterou to má. Podle mě by ta fotka měla smysl jedině pokud by rozcestník v
> OSM komplet chyběl, jako upozornění že tam "něco" je.

Ano, souhlasim, ze podobné chování by asi bylo vhodné, dve predstavy
do budoucna:
- bude k dispozici verifikace fotek - predstava, je ze bude nekdo (ja
:-( ) prochazet vsechny nove nahrane fotky a aspon zbezne je
kontrolovat - vuci pravidlum pro dany "projekt", spravne otagovani
apod. v teto fazi nepredpokladam mazani fotek ale prave jejich disable
pokud neni mozna oprava editaci hodnot (napr. fotka maleho slunatka).
Cilem je samozrejme primarne kontaktovat autora s cilem napravy pro
jeho budouci fotky.
- krome tvrdych problemu (chybejici fotka apod), bych rad v budoucni v
OsmHiCheck zavedl i mekke problemy - mame fotku ale i tak je vhodne
nafotit novou - tohle je jeden z kandidatu - stavajici je spatne
kvality, druhy ktery planuju je ze existujici fotka je prilis stara
(vic nez X let, X = 2, mozna 3 roky, pripadne - nova fotka 0-2 roky,
zastarala 2-4, hodne stara 4+).

> A ještě další, nesouvisející dotaz:
> Netušíš, proč se nepáruje rozcestník CB110 s fotkou? Kvůli vzdálenosti?
> Bohužel netuším, jestli jsou blíž skutečnosti souřadnice z fotky nebo z OSM
> - kde jsem to stejně posouvala o kus "do lesa". Celá ta trasa je v lese v
> dost prudkém terénu, takže tam GPS dost ustřelovala. Místy jsem dokonce
> podle záznamu jela na kole po vodě místo vedle po břehu.

Ano, podle mapy je to vic jak 20m, coz je hranice kdy se bere, ze to k
sobe patri. Takze posunout fotku nebo uzel v OSm, podle toho co je
"spravnejsi".

Bye