[Talk-cz] Poštovní schránky

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Září 12 06:36:41 UTC 2018

Ahoj,

díky za připomínky. Až bude chvíli času, tak mrknu co by se s tím dalo
dělat. Zatím jen krátce.

- Hlavní zdroj informací je zatím tahle konference. Cílem je zmapovat
všechny schránky. Ideálně pomocí nástroje POI-Importer

http://osm.kyralovi.cz/POI-Importer-testing/#map=15/49.2877/16.5858&datasets
=CZECPbox

Do konference jsem dával i návod s obrázky, ale sám to teď nemůžu najít a to
je blbý :-(

- Barvičky jsem volil podle loga České pošty ;-) Kombinace červené a zelené
mi přišla taková nezajímavá.

- Bílá s číslem je chyba. Nastane to v případě, že bylo zmapováno 100%
schránek a ČP nějakou (dočasně?) zrušila. Pak vyjde číslo přes 100% a s tím
si ten skriptík neví rady.

- Guinejský záliv říkáš? Sakra, schránky mimo box ČR se mají ignorovat.

- Bez souřadnic - V datech ČP chybí souřadnice, poloha schránky je
definována pouze slovním popisem umístění.

Marián

---------- Původní e-mail ----------