[Talk-cz] Chyba nahrávání fotek (was: Fody na www.openstreetmap.cz)

Mikoláš Štrajt strajt9 na seznam.cz
Středa Září 12 10:11:49 UTC 2018

Ahoj,

zkusil jsem (přes web OSMCZ) nahrát fotky informačních tabulí na ostrově sv.
Kiliána u Davle a nic.

Ve výpise mých fotek https://osm.fit.vutbr.cz/fody/show_img.php?author=
Severak tabule nejsou a na mapě se taky nezobrazují.

Respektive objevila se mi hláška o úspěšném nahrání souboru a https://osm.
fit.vutbr.cz/fody-dev/api/add vrátilo 200 OK (ale prázdnou HTTP odpověď).

--

Severák

PS: poslal jsem tam na ostrov ještě jeden testovací obrázek, ten klidně
smažte

---------- Původní e-mail ----------