[Talk-cz] Uklid OSM CZ wiki

Tom Ka tomas.kasparek at gmail.com
Wed Sep 12 12:24:21 UTC 2018

Ahoj,

kdyz se toho Dalibor chytil, tak vykopavam znovu jako nove vlakno.
Podle mne je aktualni stav CZ wiki (mimo preklady klicu, tam si to asi
Dalibor hlidal dobre) dost neuspokojivy v tom, ze obsahuje zastarale a
nespravne informace. Moje predstava je dat dohromady seznam stranek -
asi dle kategorie
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Category:Cs:Czech_Documentation a
pak pozadat dobrovolniky (1 nebo 2 na stranku) o verifikaci a
aktualizaci (pripadne info do talk-cz, ze je to sice spatne ale neni
jasne co je spravny text/info).

Co vy na to?

Dalibore - tebe jsem myslel prave na tu spravu a hlidani lidi, co kdo
dela apod (+ klidne i kontroly). Sel by jsi do toho? Ja uz to casove
nedam...

Bye