[Talk-cz] Uklid OSM CZ wiki

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Čtvrtek Září 13 07:50:29 UTC 2018

No ja se na to zkousel divat, a prijde mi, ze je to prace dost. Jestli
jsi ochoten se toho ujmout, muzes teda pro zacatek udelat nekde treba
sdileny google doc nebo neco podobneho se seznamem vsech stranek v
cestina na OSM wiki, ktere nejsou popisem konkretniho tagu?

Krome obsahu by bylo asi uzitecne zkontrolovat a poladit i provazani
co se tyka kategorizace pripadne chybejicich odkazu at uz na koncovych
strankach nebo na rozcestnicich.

Prave to, ze uz vstupni zadani "zkontrolovat ceskou OSM wiki" neni moc
exaktni je podle mne prvni prekazka.

Nejake odkazy kdyz jsem se tim prograboval:

Cs kategorie:
https://wiki.openstreetmap.org/w/index.php?title=Special:Categories&offset=Cruzeiro_do_Sul%2C_Rio_Grande_do_Sul
Stranky zacinajici na Cs:
https://wiki.openstreetmap.org/w/index.php?title=Special%3APrefixIndex&prefix=Cs%3A&namespace=0