[Talk-cz] Fody na www.openstreetmap.cz

majka majka.zem+talk na gmail.com
Čtvrtek Září 13 13:02:30 UTC 2018

Pro mě je konečně jasné o čem se bavíme .
Mě ale jde právě o to, jak s tím zacházet v OSM. S fotkami se přizpůsobím,
resp. vypadá to pro mě jednoduše:

Vše co mám v dosahu je jen a pouze "silniční", nikde poblíž, případně v
Novohradských horách nebo třeba i v České Kanadě žádný takový "běžný" cyklo
rozcestník podle mě neexistuje.

Následně pak mám problém v OSM, jak s tím tedy zacházet tam. Protože
guidepost nám dává na výběr
"Můžete upřesnit, zda se jedná o rozcestník pro pěší turistiku (hiking
<https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Key:hiking>=yes), nebo pro
cyklostezky (bicycle <https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Key:bicycle>
=yes), nebo pro lyžařské cesty (ski
<https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Key:ski>=yes)."
anglická wiki pak ještě přihazuje mtb
"To describe the type(s) of the shown route(s) use the tags hiking
<https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:hiking>=yes, bicycle
<https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:bicycle>=yes, mtb
<https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:mtb>=yes, horse
<https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:horse>=yes or ski
<https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:ski>=yes."

Otázkou je jestli v tomhle případě - tedy "běžný" cyklorozcestník - se
náhodou nejedná právě o mtb=yes. Co totiž vím, tak se jich pár vyskytuje mě
nejblíž na Šumavě (a spadají pod Plzeňský kraj) a i tam má většina tras
"silniční" značení i rozcestníky. Jinde jsem v rámci jižních Čech žádný
takový nezaregistrovala. Může někdo, kdo těch rozcestníků má po ruce víc,
potvrdit nebo vyvrátit, jestli se v tom případě opravdu jedná o trasy pro
horská kola?

Majka