[Talk-cz] Body uvnitř stejně tagovaných ploch

Vladimír Slávik slavik.vladimir at seznam.cz
Sat Sep 15 08:32:50 UTC 2018

Ahoj,
všiml jsem si (po roce...) že doslova pár hodin po mé úpravě která dala
vzniknout kostelu (1) někdo přidal i kostel jako bod uprostřed (2). Tak
teď tam jsou dva objekty.

Vzhledem k tomu že moje mapování je asi jak medvěd po zimním spánku -
jak se k tomuhle má člověk stavět v poslední době? Je to stále tak jaksi
libovolně, s tím že většina starých objektů je jen bod? Nebyl jsem
schopný najít které pravidlo na to vlastně platí, akorát se matně
pamatuju že snad body všude přidávávali lidi co používali nějakou
navigaci co neuměla nic jiného než body...

(1) https://www.openstreetmap.org/way/102468040
(2) https://www.openstreetmap.org/node/5145289501

PS: Nemám preference jak to má být, jen nechcu dělat půlku práce,
případně zrovna tu co se nehodí :-)

V+