[Talk-cz] Fody - souhlas s pravidly a dalsi

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Úterý Září 18 09:00:58 UTC 2018

Tahle fotka?

https://osm.fit.vutbr.cz/fody/?id=2358&history=1

ta se uplne inoruje, protoze ma tagovani emergency. viz. seznam
ignorovanych tagu na:
https://osm.fit.vutbr.cz/OsmHiCheck/gp/?img

Upravim jeji tagovani aby fungovala. Jak se usadi Fody, budu prochazet
vsechny problemove veci (resp. asi i vsechny fotky), takze tyhle veci
vyresim, ale bude to chvili trvat, je toho hodne :-(

Bye