[Talk-cz] tag symbol

kayle freemap na kayle.sk
Čtvrtek Září 20 07:24:30 UTC 2018

Vidis, hladal som znacky a nejak som sa v tom hladani stratil a
neuvedomil ze pozeram na kct_red. To je tak ked sa mi pri rieseni OSM
veci do toho pletie este aj praca. :)

Ok, prosim pokladajte moj dotaz bezpredmetny. (a pretagovanie na SK
doriesime v SK skupine)

Dňa 20.9.2018 o 9:00 Martin Ždila napísal(a):