[Talk-cz] Kdy bude na openstreetmap.cz aktuální mapa?

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Čtvrtek Září 20 10:58:02 UTC 2018

Jeste pro ostatni pridam dostupne mapy od Klokana:

https://www.maptiler.com/maps/#bright//raster/9.68/16.5128/49.1827

Tohle by asi podle Jirky slo pouzit celkem snadno a pokud jsem to
dobre pochopil, vsechny jsou aktualizovany tydne.

A jeste pripomenu mapy/vrstvy generovane na osm.fit.vutbr.cz - k
videni na https://kasparkovi.net/osm/ - OSM.own a KCT (ala poloha.net)

Bye