[Talk-cz] Kdy bude na openstreetmap.cz aktuální mapa?

majka majka.zem+talk na gmail.com
Čtvrtek Září 20 10:58:56 UTC 2018

Já bych byla pro to, ten default jednoznačně přehodit na něco, co se
aktualizuje často.

Protože ten Mapbox tak, jak ho máme, je opravdu moc a moc neaktuální. Skoro
bych byla pro, tuhle mapu (v tomhle provedení) komplet vyhodit, mapa
několik let stará mi připadá kontraproduktivní.

Majka