[Talk-cz] Kdy bude na openstreetmap.cz aktuální mapa?

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pátek Září 21 08:51:14 UTC 2018

Dne 20. září 2018 20:46 Milan Cerny <milancer na centrum.cz> napsal(a):
> Jen drobný postřeh, na osmap.cz používám vrstvu "mapnik" právě kvůli aktuálnosti.
> Teď to funguje dost podivně, prohlížím vrstvu Mapnik, když zmáčknu vložit fotku, samo se to přepne na wikimedii.
> Tak to má být, nebo je to chyba?

Potvrzuji, chova se mi to stejne. Jses schopen potvrdit, ze kdyz byl
default mapa Mapbox, tak to nedelalo - tj. nepreplo to z Mapnik na
Mapbox pri vlozeni fotky?

Pisu si kazdopadne do (dlouheho) seznamu ukolu proverit, delat by to
urcite nemelo.

Bye