[Talk-cz] Fody - souhlas s pravidly a dalsi

Zdeněk Pražák ZPrazak na seznam.cz
Pátek Září 21 14:34:14 UTC 2018

přihlášení na fody mi vydrží pouze pokud nevypnu prohlížeč (používám firefox
v poslední verzi), pokud jej zavřu tak při novém otevření jsem na fody opět
odhlášen
výše uvedený postup nepomohl
---------- Původní e-mail ----------
Od: Tom Ka <tomas.kasparek na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 18. 9. 2018 8:44:46
Předmět: [Talk-cz] Fody - souhlas s pravidly a dalsi
"Ahoj,

rad bych poprosil ty, co tak jeste neucinili, aby se prihlasili na
Fody (produkcni) a provedli souhlas s pravidly (nebo mi dali vedet, ze
nesouhlasi, abych je uz neuhanel). Jeste chvili pockam, potom zakazu
fotky od autoru, co souhlas neudelili a zkusim jednotlive lidi oslovit
pres OSM zpravy explicitne.

Dale pripominam, ze ve Fody je uplne jedno jak se jmenuje soubor,
nazev souboru se do DB ulozi, ale nijak se nevyuziva, nemusite proto
fotky prejmenovavat pokud to sami nepotrebujete.

A jeste k prihlasovani - aktualne by melo prihlaseni na Fody vydrzet
7dni od posledniho pristupu, pokud se to chova jinak, zkuste se
odhlasit, zavrit prohlizec a po spusteni se prihlasit znovu aby se
nacetlo nove sezeni s delsi platnosti. Milancer hlasil problem s
nahravanim fotek, pokud nekomu dalsimu neco zlobi, dejte prosim vedet
- sem nebo na muj mail.

Diky vsem.