[Talk-cz] geograficke regiony v CR II

Alexander Zatko orders.az na gmail.com
Pondělí Září 24 08:33:57 UTC 2018

Ospravedlnujem sa za nove vlakno. Nadvazuje na toto:

https://openstreetmap.cz/talkcz/c2537

Kedze regiony CR potrebujem pre svoj projekt, obkreslil som tiez wikipedie
<https://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_geomorfologick%C3%BDch_celk%C5%AF_v_%C4%8Cesku>
do OSM formatu. Ak si OSM komunita mysli ze data su vhodne na vclenenie do
OSM databazy, tak su k dispozicii pre tento ucel na mojom Gdrive:

https://drive.google.com/open?id=1MS7g0i1UMU9bv6TP3wu1GMNmdlBibydF

Pohoria na hraniciach zo slovenskom (Biele karpaty, Javorniky...) boli
spojene s pohoriami na slovenske strane. Predpokladam ze casom bude toto
potrebne robit aj s pohoriami na hraniciach s inymi statmi, akonahle za v
OSM databaze objavia ich definicie. Pokial tam uz su, tak ich bude treba
spojit. Mozno sa aj k tomu eventualne dostanem.

S.