[talk-cz] Značka historic, užití na cestě

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Pondělí Duben 1 13:59:19 UTC 2019

Na české wiki šlo o opomenutí.

Mělo by tam být i na cestě – třeba pro akvadukt, hradby.

Dalibor

From: majka [mailto:majka.zem+talk na gmail.com]
Sent: Monday, April 1, 2019 3:49 PM
To: talk-cz na openstreetmap.org
Subject: [talk-cz] Značka historic, užití na cestě

Mám dotaz k užití značky historic. Na české <https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Key:historic>  a německé wiki je uvedeno užívání jen na bodu nebo ploše, anglická stránka to uvádí i na cestě. Náhodou jsem si všimla, že iD hlásí u použití na cestě chybu. Nějak mi to není jasné, proč zrovna třeba most zmapovaný jen cestou by tenhle příznak mít nemohl.

Netuší někdo, co je správně? Zrovna iD nebo jiné editory neberu jako někoho, kdo by měl rozhodovat o správnosti značení. Editor jen ukazuje názor svého tvůrce, a právě iD už té vlastní tvořivosti měl víc než dost. Ta německá wiki taky nebude arbitr, Němci si jednou po svém v mnoha záležitostech.

Majka