[talk-cz] Nadmořské výšky s desetinnou čárkou

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pondělí Duben 1 13:59:20 UTC 2019

Co vidím v tomhle případě, je to jednoznačně chyba, a jsou to “něčí” ruce,
protože 110 bodů má jednoho mapera <https://overpass-turbo.eu/s/HyS>.
Oprava je jednoduchá - udělat export do level0, v texťáku search/replace a
zpět, nahrát. Můžu udělat sama, nebo můžeme dotyčného stíhat, aby to
opravil sám.

Majka