[talk-cz] Nadmořské výšky s desetinnou čárkou

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Úterý Duben 2 07:57:47 UTC 2019

Ahoj, tak bud Majka nebo nekdo jiny uz zrejme opravil. jen jesem
zkusil pro jistotu jeste width a height, pokud si pamatuji, delala se
tahle kontrola pro CZ nekdy rok, mozna dva zpatky a taky se to
poopravovalo, tehdy toho bylo radove vic.

Bye