[talk-cz] Nadmořské výšky s desetinnou čárkou

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Úterý Duben 2 08:12:30 UTC 2019

Tak nevim co jsem delal blbe, overpass mi vyhodil prazdna data, ted uz
to tam mam taky. Uzivatele:

https://www.openstreetmap.org/user/OK4VSA
https://www.openstreetmap.org/user/Jarda65

+ mozna nejakych par dalsich. Zajimave je, ze ten Jarda65 je pry 4
roky zpatky a podle mne jak jsem psal, jsme tohle pro CZ resili (ale
mozna jen width a height, uz si to uplne nepamatuju).

Opravim to a temto dvema poslu zpravu co a proc se udelalo.

Bye