[talk-cz] skály - skalní oblatsti

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Úterý Duben 2 08:40:37 UTC 2019

Ahoj,

peak urcite ne, to je obecne vrchol, treba i Snezka apod. Co jsem se
rychle dival, tak to asi z OSM uplne nepujde (resp. ne pro vsechny
lezecke oblasti), napriklad u brna Rudicke propadani nema jednotlive
skaly/sektory popsany a oznaceny:

Dalsi info je zde, znacit to asi lze, jen to neni na vetsine mist v CZ udelane:

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Climbing

pripadne u kolegu tady:
https://groups.google.com/forum/#!topic/osm_sk/SBxBgk5zwRw

Bye