[talk-cz] Prilis mnoho tagu na uzlu/ceste

Jan Skala Speirs na email.cz
Úterý Duben 2 09:52:59 UTC 2019

Ahoj, díky za připomenutí.

Když jsi mi to volal, tak mě napadlo, zda by nešlo urychlit načítání do
osmosis, pokud bych z uzlů, cest a relací předem vymazal tagy které stejně
nepotřebuji, protože do mapového souboru nepropadnou. A zároveň by se tím
mohlo minimalizovat riziko vyhození náhodného tagu. Bohužel filtr v osmium
funguje tak, že vymaže celý element, pokud na něm není alespoň jedna
kombinace co filtrem projde. To není úplně to co bych chtěl a celková
velikost PBF klesne jen minimálně. Bude třeba to udělat jinak, ale píšu to
sem taky jako typ pro ostatní :) Je taky otázka, jestli je vůbec možné dojít
nějakého razantního zmenšení PBF souboru, pokud by k vymetení přebytků
opravdu došlo.

Pěkný den!

Honza

---------- Původní e-mail ----------