[talk-cz] Nadmořské výšky s desetinnou čárkou

Jan Macura macurajan na gmail.com
Úterý Duben 2 11:24:55 UTC 2019

On Tue, 2 Apr 2019 at 13:17, <petr.kadlec na gmail.com> wrote:

> Jenže ono „užitím mapového díla“ ve smyslu AutZ určitě není (ruční
> neautomatizované nesystematické) zjištění výšek několika vrcholů pohledem
> do té mapy… Jako určitě nemusíme propagovat ZM10 jako použitelný zdroj pro
> přebírání údajů do OSM, ale na druhou stranu není ani potřeba panikařit a
> revertovat všechno, co nějaký uživatel do OSM zadal. (Přinejmenším pokud to
> nebyl nějaký rozsáhlý import.)

 ...a přesně proto jsem napsal "o které lze vést vleklé diskuse".
Opsání výšek 5 vrcholů ještě není porušením (c), ale 50 už jo? Nebo 500?
5000? Výška bodu sama o sobě není autorským dílem, ale mapa s těmito údaji
ano. Databáze s těmito údaji je zase chráněna zvláštním právem pořizovatele
databáze. Je použití v OSM kopírováním nebo "kartografickým dílem
vytvořeným tvůrčím zpracováním nového kartografického díla s užitím
státního mapového díla"?

H.