[talk-cz] OsmHiCheck - silnicni znaceni vs rozcestniky

Zdeněk Pražák ZPrazak na seznam.cz
Úterý Duben 2 16:12:24 UTC 2019

Souhlasím s návrhem Majky
Bylo by to možné nějak hromadně v OSM opravit?
Pražák
---------- Původní e-mail ----------
Od: majka <majka.zem+talk na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 26. 3. 2019 12:48:09
Předmět: Re: [talk-cz] OsmHiCheck - silnicni znaceni vs rozcestniky
"

Což takhle na to použít tourist=information + information=route_marker
(https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Key:information) ? Považovala bych
to za vhodnější než rozcestník, a fakticky by to odpovídalo. Rozcestník pak
případně nechat jen na opravdové silniční rozcestníky - tj. tam, kde se dělí
trasy, třeba tohle(https://osm.fit.vutbr.cz/fody/files/9223.jpg). Posouvat
to do dopravního značení komplet se mi nezdá, mazat to taky podle mě není
ono.

Majka

On Tue, 26 Mar 2019 at 11:34, Tom Ka <tomas.kasparek na gmail.com