[talk-cz] OsmHiCheck - silnicni znaceni vs rozcestniky

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Středa Duben 3 06:26:51 UTC 2019

Ahoj, diky za vyjadreni (a sorry za popleteni jmena v mem mailu).

Asi to nepujde uplne automatizovane ale neco vymyslim aby to bylo
aspon nejak jednoduse proveditelne s podporou OsmHiCheck/Fody.

Bye