[talk-cz] Open data ČÚZK – zázrak nebo apríl?

honny honnycze na gmail.com
Středa Duben 3 09:10:41 UTC 2019

Zdar,

komunikace úplně nevím, tam bych řekl že KM je zpravidla lepší (a OSM
v mnoha směrech taky, co jsem si porovnával), ale rozhodně je tam řada
dat, která doteď IMHO nebylo odkud brát - například skály, srázy,
terénní stupně. Kdo zná Garminí TOPO a chybělo mu to v OSM...

h.