[talk-cz] Open data ČÚZK – zázrak nebo apríl?

majka majka.zem+talk na gmail.com
Středa Duben 3 12:09:13 UTC 2019

Po přidání přes wms do JOSM:

Ulice a silnice místy nesedí na skutečnost ani na jejich vlastní
katastrální mapu:
[image: d.png]
Žlutě mnou označené rozdíly. Ta část uprostřed a pak vpravo nahoře, ulice
jim jde přes baráky. Není to posuvem, ale patrně to vzniklo zjednodušením
při převádění do vektorů.
červené tenké linky - Data50, šedé - katastrální mapa, zbytek ulice a cesty
z OSM.

Jak už zmíněno, z terénu maximálně tak ty kopce, zbytek tam většinou chybí,
i když je zapnutý. Pokud už je zobrazený sráz, tak je tam nepřesný průběh
(úsečka místo dvou oblouků).

Ale i tak, pořád to beru za dobrý počin. Něco z toho se nám hodit bude.