[talk-cz] Varování JOSM -- kombinace building:ruian:type a building

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Duben 3 19:43:32 UTC 2019

On 03. 04. 19 21:04, Majka wrote:
> Podle mého jen Němci usoudili (správně), že obojí v tomhle konkrétním
> případě znamená totéž.

Ne tak úplně, není tam vazba 1:1. Hlavně když se to pak změní z civic na
něco jako kostel, kaple, škola…

> Zatím jsem tu hlášku ignorovala.

Já taky. Ještě jsem se nedokopal k tomu, podívat se, co přesně tam
vlastně kontrolují. Podle mně je tenhle test zaměřen na něco jiného a
ten náš tag se s tím jen svezl.

Marián