[talk-cz] Varování JOSM -- kombinace building:ruian:type a building

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Duben 4 05:39:06 UTC 2019

Čau.

Zkusím, ale včera jsme už nebyl schopen rozumně argumentovat. Ani jsem ten
bug nečetl.

Marián

---------- Původní e-mail ----------
Od: Tom Ka <tomas.kasparek na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 4. 4. 2019 7:22:35
Předmět: Re: [talk-cz] Varování JOSM -- kombinace building:ruian:type a
building
"Napisete nekdo neco do toho bugu nebo se tam mam ozvat. Za mne idealne
asi marian, ma predpokladam nelepsi prehled co a jak, tak bude schopen
i rozumne argumentovat, je to tak Mariane?

Bye

st 3. 4. 2019 v 22:45 odesílatel majka <majka.zem+talk na gmail.com> napsal:

> No, je hezké že řeší, jak to vymazat. Ale zeptat se na důvod, proč to tam
je, to nikoho nenapadne...
> Docela mě mrzí, že jsem přehlédla, že se to tam objevilo. Takže člověk by
to mazat neměl (automatická editace), ale program ano?

> Já beru, že to jen vyhazuje hlášku, ale 90% uživatelů použije autofix.

trunk/data/validator/unnecessary.mapcss?rev=14954

něco jako kostel, kaple, škola…

vlastně kontrolují. Podle mně je tenhle test zaměřen na něco jiného a ten
náš tag se s tím jen svezl.

vyhodí varování, že "zbytečná značka - building:ruian:type=11 není potřebná
pro building=hotel (1)".