[talk-cz] Nadmořské výšky s desetinnou čárkou

petr.kadlec na gmail.com petr.kadlec na gmail.com
Čtvrtek Duben 4 09:15:41 UTC 2019

On Thu, Apr 4, 2019 at 11:00 AM Pavel Machek <pavel na ucw.cz> wrote:

> Vysky vrcholu jsou fakta, ne autorske dilo. Autorske dilo je mozna
> struktura jejich databaze. Tecka konec, fakt neni co resit.

Pozor na to, že autorský zákon nechrání jen autorská díla, ale sui generis
právem k databázi chrání i obsah databází, třebaže netvořený autorskými
díly. Vytěžením podstatného obsahu takové databáze lze toto právo porušit,
i kdyby šlo jen o kopírování nějakých zeměpisných souřadnic.

Ano, tím, že někdo z mapy opíše pár nějakých čísel, ještě nic neporušuje,
jak jsem psal už předtím. Ale na druhou stranu ani nelze tvrdit, že „výšku
vrcholů jsou fakta, tečka konec.“

-- Petr Kadlec / Mormegil