[talk-cz] prosba ohledně openstreetmap.cz

Pavel Zbytovský zbytovsky na gmail.com
Čtvrtek Duben 4 18:09:17 UTC 2019

No vida, díky Mariáne. Takže ta větev new-leaflet už je plně funkční?
Udělal jsem z ní Pull request [1], aby se nám nad tím lépe komunikovalo.
Pokud je ok, tak bych jí sqashnul a zamergoval.

Mimochodem, právě teď jsem releasnul 0.24 (s tím opraveným twitterem [2] a
bez prettieru [3]) a dal jí na devosm.zby.cz. Takže to už bude aspoň
odbavené.

P.

[1] https://github.com/osmcz/osmcz/pull/181
[2] https://github.com/osmcz/osmcz-web/compare/master...devosm