[talk-cz] prosba ohledně openstreetmap.cz

Pavel Zbytovský zbytovsky na gmail.com
Čtvrtek Duben 4 19:10:54 UTC 2019

Tak to se omlouvám, možná mi ten mail zapadl. Příště se prosím klidně
připomeň :-)

Nyní jsem tedy tvé úpravy releasnul jako verzi `0.25-rc1` (viz Pull request
<https://github.com/osmcz/osmcz/pull/181>) a nahrál na devosm. Prosím tedy
tebe i kohokoliv dalšího o kontrolu této verze. Naleznete jí na:
--> https://devosm.zby.cz
Až řekneš Mariáne, můžeme to poslat na ostrý server.

P.