[talk-cz] prosba ohledně openstreetmap.cz

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pátek Duben 5 07:54:51 UTC 2019

Dalsi problem, je, ze nejak nefunguje detekce neprodukcni verze, takze
se misto fody-dev odkazuje na fody a tim padem veci s nim spojene
nefunguji (CORS). Pavle, muze na to mrknout prosim? Pak muzu otestovat
neco dalsiho.

Jinak v @layout.latte se opet objevil odkaz na js/note.js, ktery uz
tam nebyl, ale v aktualnim stavu gitu se absolutne po tech tvych
turbulencich nevyznam, takze netusim co kde je, odkud atd.

Bye