[talk-cz] Newsletter jaro 2019

gorn osm na kub.cz
Pátek Duben 5 09:40:27 UTC 2019

Já jsem chtěl trochu zmírnít nadšení ohledně té kompletnosti tras. Podle
taskmanu to tak je, dle jiných metrik je to spíš 70% (pořád dobrý číslo)
- jde o kvalitu (linearita, odbočky) a kompletnost např rozcestníků atd.

Na řadě míst jsou trasy nelineální nebo rozpadlé na několik kusů. Je
celkem humus to opravovat a to i pro zkušeného mappera. Nejsnažší je
pomoc u jasných krátkých mezer na trasách, které lze zacelit i "podle
satelitu". Jejich seznam se aktualizuje na http://znacky.kub.cz
<https://www.google.com/url?q=http://znacky.kub.cz&sa=D&ust=1554409015559000&usg=AFQjCNEnwbeqjc2Zj9EjDVN1woZ0zD7yuw>
- to mě napadá jako praktický příklad té "jiné metriky".

Pavlovi to přijde moc prodrobné a chápu to, jen nechci vzbuzovat
přílišnou euforii, že "je hotovo". Ale asi mi stačí když to zatzní tady
na email listu :)

Jinak mi to přijde super!

gorn