[talk-cz] Newsletter jaro 2019

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pátek Duben 5 10:51:25 UTC 2019

Je možné ty žádosti sepisovat? Viz tabulka
<https://docs.google.com/document/d/1JdhYGi2828bTwjkW6e3CAdyh_FeoJMlk8I8SfIHuGE0/edit#heading=h.8v5yefdm1j7m>
-
tj. už to hodit někam na web, včetně těch už dosavadních souhlasů ve
zjednodušené formě. Jde mi o to, mít opravdu centrálně přehled
legálních zdrojů, případně i toho, kde nás poslali někam, nebo to chtějí
zacálovat. To je totiž něco, co mi momentálně schází. Něco máme, ale je to
kapku rozházené (a neaktualizované), něco je jen na talk-cz.

V podstatě včetně těch nových Data50 a Data200, Českou poštu... . Budu pak
do toho přihazovat i to svoje...

Majka