[talk-cz] prosba ohledně openstreetmap.cz

Pavel Zbytovský zbytovsky na gmail.com
Neděle Duben 7 07:54:08 UTC 2019

ad Tom) devosm má záměrně nastavené `osmcz.production = true`, je to kvůli
cestě ke složce /theme a pár dalším věcem. Mariánův návrh oifovat
osmcz.photoDbUrl mi přijde dobrý. Šlo by dát něco jako `if (location.href
=== 'openstreetmap.cz) produkční - jinak dev url`

ad note.js) díky za odstranění, Mariáne. Přidal jsem to omylem pouze
do @layout.latte commitem c5bed updates from osmcz-web
<https://github.com/osmcz/osmcz/commit/c5bed7ba16f306bce10a638754c18d64656ed975>,
protože jsem myslel že se jedná o vrstvu s poznámkami, ale byl to zřejmě
jen nějaký pokus.

ad aktivní vrstva) to by chtělo nějak prozkoumat. V tom stacktracu za to
může tileReady funkce
<https://github.com/osmcz/osmcz-web/blob/dbfd35a4394e689efda78d26e1c5b9d83776cf54/theme/js/TileLayer.GeoJSON.js#L269>,
ale zakomentovat jí asi nepůjde. A komentovat věci v leaflet.js mi přijde
nebezpečné.

Nevím kdy se k tomu dostanu, klidně to někdo nacommitujte přímo do větve
devosm.  Já mám teď prioritu v těch mých přednáškách.

P.