[talk-cz] Mapnik nerenderuje nová data

majka majka.zem+talk na gmail.com
Neděle Duben 7 19:27:08 UTC 2019

Ne, podle toho co upravuješ, může rendrování trvat až asi tři neděle, pokud
to neprošťouchneš ručně. Dlaždice má životnost asi těch 21 dní, pak se
rendruje v každém případě znovu. Podle druhu změny se "něco" přerendruje
hned, něco za dva až tři dny, a něco čeká až na ten komplet nový cyklus.
Pro to "přednostní" přerendrování se ale musí zachytit ten změněný stav,
což se občas nestane.

Alespoň myslím, že se v tom za posledních pár měsíců nic nezměnilo.