[talk-cz] Newsletter jaro 2019

majka majka.zem+talk na gmail.com
Neděle Duben 7 19:52:50 UTC 2019

Ten dokument není můj, a bránila jsem se mu co to šlo.

Do tabulek to rozhodně dávat nechci, fakt na to nechci využívat dokumenty
Google v jakékoli podobě. Připadá mi dost hloupé to vést "v cizím
prostředí". Navíc po těch různých tabulkách a dokumentech, co tu proběhly,
stejně nejpozději do měsíce ani pes neštěkne.
Počítala jsem, že za sebe budu generovat přímo tabulku, kterou vždy
nakopíruji do nějaké konkrétní webové stránky na wiki. Stejně bychom to tam
měli mít uváděné.

Za mě: ptám se tímto již po několikáté, zda to někde už máme sepsané
(nezávisle na tom, co ten příští týden já osobně pošlu do světa). Zatím
jsem se odpovědi nikde nedopátrala, takže jsem získala dojem, že ten
přehled současných schválených dat nikde není, jen se dotyčný vždy
pochlubil tady. Pletu se nebo ne?

Majka