[talk-cz] Newsletter jaro 2019

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Neděle Duben 7 21:34:48 UTC 2019

Ahoj!

> Na řadě míst jsou trasy nelineální nebo rozpadlé na několik kusů. Je celkem
> humus to opravovat a to i pro zkušeného mappera. Nejsnažší je pomoc u
> jasných krátkých mezer na trasách, které lze zacelit i "podle satelitu".
> Jejich seznam se aktualizuje na http://znacky.kub.cz <https://www.google.com/url?q=http://znacky.kub.cz&sa=D&ust=1554409015559000&usg=AFQjCNEnwbeqjc2Zj9EjDVN1woZ0zD7yuw>
> - to mě napadá jako praktický příklad té "jiné metriky".
>
> Pavlovi to přijde moc prodrobné a chápu to, jen nechci vzbuzovat přílišnou
> [...]

No jo, ale newsletter se snazi nalakat novacky... a tohle je ukol
"humus to opravovat a to i pro zkušeného mappera".

Mame nejake turisticke znacky co je potreba projit, v nejakych
rozumnych dylkach... jako 5 km? To uz je vhodna vec na vylet .. vhodna
i pro novacky :-).

Mame nejaky odhad kolik kilometru turistickych cest chybi v osm?

									Pavel