[talk-cz] chyba vložení do databáze při nahrávání fotky rozcestníku

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pondělí Duben 8 09:43:00 UTC 2019

Tak je to chyba v te fotce, to blbe datum je v exifu:

kasparek na pckasparek: ~$ exiv2 -p a P_20190303_104438_1.jpg | grep 2019

Exif.Image.DateTime  2019:03:09 24:43:07

Chytne to az PostgreSQL pri vlozeni, ze je to chybne datum/cas, takze
pak i hlaska dava smysl.

Bye