[talk-cz] highway=construction/proposed v relaci

<0174 V0174 na v0174.net
Úterý Duben 9 08:49:55 UTC 2019

Ahoj,
docela mě to zaujalo, tak jsem prohledal Wiki, tagging mailing list a bugy
Mapniku, ale nikde jsem to nenašel. Ať už se to tak má tagovat, nebo ne
(mně to dává smysl), tak by se to určitě nemělo takhle renderovat.
Založil bych ticket ( https://trac.openstreetmap.org/ ) - můžu to případně
udělat.

Vojta